داستان موفقیت سعید محمد علیپور مدیر و بنیان گذار برآیند تجربه قسمت اول

چکیده

0   1

اولین قسمت از داستان موفقیت سعید محمد علیپور مدیر و بنیان گذار برآیند تجربه


مصاحبه


 

مصاحبه در دفتر مرکزی برآیند تجربه در یکی از سرسبزترین نقاط تهران انجام شد , مهندس علیپور متولد 64 و مهندس نرم افزار و حالا مدیر و بنیان گذار شرکت برآیند تجربه , در اولین برخورد بسیار خوش برخورد و متین و خونگرم بودند , کار رو با برنامه نویسی و ساخت وبسایت شروع میکنه و مدتی طول میکشه تا متوجه بشه استعداد بسیار بالایی در فروش و بازاریابی داره اون هم بدون هیچ آموزش خاصی , مصاحبه فوق العاده جذاب بود و داستان ایشون فوق العاده شنیدنی بود.

نکاتی که برای من جالب بود در این مصاحبه , اینکه هیچ وقت منتظر نباشیم تا شرایط صد در صد مهیا بشه تا بعد اقدام کنیم , مهندس علیپور با اینکه نه سابقه و نه هیچ نمونه کاری داشته با یه تلفن ساده اولین مشتری خودش رو در عنفوان جوانی پیدا می کنه و منتظر نمی مونه تا شرایط مهیا بشه و بعد اقدام کنه , این خیلی مهمه که اگه منتظر نشستیم تا شرایط مهیا بشه مطمئن باشید هیچ وقت انتظارمون به پایان نمی رسه.

نکته دیگه درباره مدیر و مسئولی هست که اولین شانس رو به مهندس علیپور که اون زمان به جز جوانی و دانش هیچ چیز دیگه ایی نداشته یعنی نه تجربه و نه حتی نمونه کار , ولی این اعتماد باعث بالفعل شدن یک استعداد و بنیان گذاری یک موفقیت بزرگ که حالا یک تیم بیش از ده نفر رو تامین مالی می کنه.

ای کاش مدیران امروز هم به جوانان اعتماد و راه رو برای پیشرفت اونها باز کنند , من خودم به شخصه هر جا ببینم جوانی دانش و توانایی حل مسئله رو داره ولی خوب تجربه و سابقه نداره , حتما بهش فرصت بروز و ظهور خودش رو می دم.

و نکته آخر , بسیار سخت کوش بودن ایشون هست که باعث میشه گاهی حتی با خودش فکر کنه که شاید اگه کار کارمندی رو ادامه می داد با یک حقوق خیلی عالی نیاز به این همه سخت کوشی هم نداشت ولی چیزی که اون رو در ادامه مسیرش مصمم می کنه عشق به کارش هست که با هیچ چیز دیگه ایی قابل تعویض نیست.

این مصاحبه رو از دست ندید , علاوه بر روایت داستانی جذاب مهندس علیپور که سرچشمه در خوش صحبت بودن ایشون داره , نکات آموزنده بسیار زیادی هم داره که می تونه برای کسانی که می خواهند صاحب کسب و کار خودشون باشن بسیار مفید باشه.

 سایر قسمت ها :

داستان موفقیت سعید محمد علیپور مدیر و بنیان گذار برآیند تجربه قسمت دوم

داستان موفقیت سعید محمد علیپور مدیر و بنیان گذار برآیند تجربه قسمت سوم

داستان موفقیت سعید محمد علیپور مدیر و بنیان گذار برآیند تجربه قسمت چهارم

داستان موفقیت سعید محمد علیپور مدیر و بنیان گذار برآیند تجربه قسمت پنجم

 

 

 

 

فایل های مرتبط با مصاحبه برای دانلود

این مصاحبه فایلی برای دانلود ندارد.

 

1399/03/10 15:06:07 تاریخ انتشار
1399/03/10 20:25:28 تاریخ ویرایش
1763 تعداد بازدید



ثبت نظر







نظرات