داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت اول

چکیده

0   2

قسمت اول داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا


مصاحبه


 

حامی مالی این مصاحبه : هاست ویندوز حرفه ایی

شخصیت خود پوریا آریافر در نوع خودش منحصر به فرده , در تمام مصاحبه های قبلی داستان از دانشگاه شروع می شد و این اولین موردی که داستان نه از دانشگاه که از سربازی شروع می شه , پوریا در یک تصمیم بسیار دشوار برای رفع فشار و استرس سربازی قبل از کنکور , مستقیم دفترچه خدمت رو پر می کنه و به سربازی می ره , علارغم فشار سنگین خانواده که همه دارای تحصیلات عالیه هستند از یکطرف و فشار جامعه از طرف دیگر , پوریا تصمیم می گیره و عمل می کنه و نکته جالب تر اینه که آشنایی با سئو و وبسایت که سال ها بعد زمینه تولد میزفا می شوند از همین دوران سربازی شروع میشه.

 وقتی به تجربه خودم نگاه می کنم , کاملا" واضح هست که فشار و استرس خدمت وظیفه تاثیر وحشتناکی روی نتیجه کنکور خودم داشت و اگر اون زمان من هم شجاعت گرفتن چنین تصمیمی را داشتم یا حداقل وبسایتی مثل داستان موفقیت وجود داشت تا از تجربه بقیه افراد موفق استفاده کنم مطمنا" نتایج خیلی بهتری می گرفتم.این تصمیم تنها تصمیم دشوار پوریا نبوده و سراسر مصاحبه شما می تونید از این دست تصمیم ها را ببینید.

نکته جالب دیگه اینه که در وضعیت نه چندان مناسب بازار , پوریا در وبسایت میزفا ذکر کرده که به علت کسرت درخواست ها تا اطلاع ثانوی مشتری جدید طراحی وبسایت قبول نمی کنند , وقتی ازش راجع به رمز موفقیتش در جذب و نگهداری مشتریاش می پرسم , توضیحات جالبی می ده که پیشنهاد می کنم اصلا" از دستش ندین و حتما"‌مصاحبه رو نگاه کنین.

اما برسیم به رازهای موفقیت :

در این مصاحبه هم , مشابه مصاحبه های قبلی متوجه شدم هدف اصلی هیچ کدام از افراد موفق رسیدن به پول نبوده بلکه آنها می خواستند کاری را که به اون علاقه داشتند و استعدادش را هم داشتند انجام بدهند , این که پوریا حین انجام کار متوجه نمی شه چطور 16 ساعت گذشته (از هفت صبح تا یازده شب) این یعنی اون عاشق کارش هست و اگر هدف صرفا" کسب درآمد بود , اینطور کار کردن در درازمدت ممکن نبود. گویا توسعه فردی باید انجام بشه تا بتوان به توسعه مادی رسید.

در قسمت های پایانی این مصاحبه ,‌پوریا انجام چند کار را به عنوان کلید موفقیت تضمین می کنه , من هم می خوام این کلید موفقیت پوریا را تضمین کنم و توصیه می کنم حتما" این قسمت مصاحبه را از دست ندهید.

اما نکته خیلی خیلی مهمه دیگه بحث خودآگاهی یا همون توسعه فردی هست , شخصیتی که من از پوریا دیدم , نسبت به خودش و توانایی هاش کاملا" آگاه و از این رو تصمیماتی که می گیره , هر چند بسیار دشوار باشه و بقیه باهاش مخالفت کنند ولی اون تصمیمش رو می گیره و اقدام می کنه , اینکه چطور تونسته به این سطح از خودآگاهی برسه مطمنا" به دوران قبل از دبیرستان اش بر می گرده , چون یکی از همین تصمیمات را در پایان دبیرستان گرفته , حالا این خودآگاهی می تونه نتیجه تربیت والدین یا مطالعات خودش یا حتی ژنتیکی باشه ولی به هر حال نتیجه ایی که من گرفتم اینه که قبل از هر نوع پولدار شدن یا توسعه مادی ما اول باید توسعه فردی رو انجام بدیم تا ظریفیت و شخصیت کسب درآمد بیشتر رو هم داشته باشیم.تمام مصاحبه قبلی هم بر این امر صحه می گذارند یعنی تمام افراد موفق قبلی هم دارای شخصیت قوی بودند یعنی خودسازی و خودآگاهی و داشتن شخصیت قوی , یکی از رازهای موفقیت هست.

طبق گفته پوریا خیلی ها ازش سوال می پرسن کدوم شغل درآمد بیشتری داره کارشناس سئو یا دیجیتال مارکتینگ یا طراحی وبسایت یا ...

و دقیقا این یعنی قدم اول اشتباه , به جای این شما اول باید ببینید در کدام مورد علاقه و استعداد دارید و صرف نظر از درآمدش (حتی آماده باشید مدتی رایگان یا با ضرر کار کنید) در آن زمینه به توسعه فردی و رسیدن به تخصص بپردازید.

پوریا برای آینده برنامه های بزرگی داره که فکر می کنم با روحیه و پشتکاریی که داره هر روز از دیروز موفق تر خواهد بود. مشاهده داستان موفقیت پوریا را به همه توصیه می کنم چون تجربیاتی به شما ارایه می ده که اگر خودتون بخواین بدست بیارین باید زمان زیادی هزینه کنید و لطفا" ما را از نظراتتون بی نصیب نگذارید , نظرات شما مستقیما" بر نحوه و کیفیت کار ما تاثیر خواهد داشت.

در پایان یک تعداد لینک هست مرتبط با کارهای پوریا , اولیش در زمینه آموزش سئو که به اعتقاد پوریا بازار کار بسیار خوبی داره و کسانی که علاقه مند به سئو هستند , می تونند از این آموزش ارزشمند پوریا رایگان استفاده کنند.دومی وبسایت ذهن زیبا زندگی زیبا است که براش اهمیت و ارزش معنوی بسیاری داره و معتقده از لحاظ روحی به خودش و مخاطبان سایت کمک فراوانی کرده , در قسمتی از مصاحبه راجعه به این وبسایت هم صحبت شده و در نهایت ابزار ترلو که پوریا برای مدیریت تیم خودش چه افراد دورکار و چه افراد تمام وقت ازش استفاده می کنه.

سایر قسمت های این مصاحبه :

داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت دوم

داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت سوم

داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت چهارم

داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت پنجم

داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت ششم

داستان موفقیت پوریا آریافر مدیر و بنیان گذار میزفا قسمت هفتم

 

 

فایل های مرتبط با مصاحبه برای دانلود

این مصاحبه فایلی برای دانلود ندارد.

 

1398/10/16 13:57:28 تاریخ انتشار
1398/11/13 15:58:36 تاریخ ویرایش
5458 تعداد بازدید



ثبت نظر







نظرات